julkalender 2016 · livet · reflektioner

Bloggande julkalender: lucka 24

Lucka nummer 24: Vem vill du önska en extra god jul?

(Skicka iväg ett sms direkt!)

 Jag skänker en extra jul-tanke till alla som är på flykt, eller försöker överleva i krigsdrabbade länder… Jag blev så tagen av filmen från Aleppo som jag skrev om, den har verkligen satt sig i hjärtat. Jag har gett pengar till en insamling till Aleppo som julklapp till några i familjen, men jag tänker också på alla de i länder som inte uppmärksammas av media på samma sätt… blir så jävla ledsen av att tänka på det. Så alla dom skänker jag en extra tanke idag, oavsett om de firar jul eller inte!

Det här är sista luckan i Kajsons julkalender, det har varit kul att få fundera lite extra varje dag!

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.